torsdag 8 oktober 2009

Oh my

Så. Oj. Jag har inte bloggat på länge. Kan ju kanske bero på att mina dagar för tillfället är DÖtråkiga. Käre tid.

På senaste tiden har det hänt några grejer i alla fall. Jag har börjat övningsköra. Ja, du läste rätt. Jag har börjat ge mig ut på vägarna. Jag vet inte riktigt hur det här ska gå, men förhoppningsvis leder detta körande till ett körkort så småningom. Som tur är har jag världens bästa lärare, mitt hjärta.

Jag har även gått ner i vikt. Vi tränar 5 dagar i veckan. Det är grymt skönt (även om jag är opepp ibland). Toppen.

Och just det. Jag har varit på ännu en arbetsintervju. Ett jobb i en guldsmedsbutik. I veckan, eller nästa vecka får jag veta om jag har kommit vidare till en andra intervju. Åh. Denna väntan. Jag. blir. galen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar