måndag 25 januari 2010

Beach 2010

Alltså, det är snart februari, och sedan kommer tiden bara försvinna och plötsligt är det sommar. Sommar och badkläder brukar ju innebära lite lätt ångest. Men i år är jag förberedd. Beach 2010, jag är redo! Det tränas och svettas för fulla muggar. Det har tagits kort från alla vinklar för att liksom kunna se resultat. Åh herregud! Där fick man ju en smärre chock. Pepp pepp pepp.

Under julen åts det en aning för mycket godis, skulle vi väl kunna säga. En aning. Därför är det nu en godisfrimånad. Men, jag måste ju såklart muta mig själv lite. Ja, jag vet. Lite minuspoäng på vuxenkontot för mutning. Däremot är det ju pluspoäng på att äta grönsaker varje dag, så det blir ju liksom plus minus noll. Perfekt!

Tror att jag ska muta mig med den här klockan. Så snygg. Mm mm mm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar