onsdag 9 november 2011

Hej hej hallå bloggen

Så kaoset fortsätter kan man väl säga. Vi har checkat in på det tredje hotellet på två veckor. I Sverige fick vi ett riktigt tungt besked som är svårt att acceptera. Vi vet inte än när vi kommer få flytts tillbaka till lägenheten, så nu väntar vi på besked och under tiden får vi bo på hotellet i några dagar.

Förutom det tunga beskedet så var Stockholmsresan bra. Jag fick träffa min fina familj som jag verkligen har saknat, de var världens snällaste och hade köpt en Samsung galaxy s2 till mig som en överraskning. En vit - love it! Jag träffade också Emy, Silje och Adriana och Josefine. Mina fina fina hjärtan som jag saknat så mycket. Det var fullt upp hela tiden, så jag hann inte träffa fler tyvärr. Jag har inga bilder på den här plattan, så jag fpr försöka skica över bilder från min mobil senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar