måndag 17 augusti 2009

Idag

Idag har jag solat, grymt skönt. Och så tränade jag efter det. 25 minuter på crosstrainern och 17 minuter på trappmaskinen efteråt, 2 x 30 sit ups, och sedan var jag tillräckligt indränkt av svett för att gå till duschen.

Igår mailade jag ut cv till olika butiker i ett köpcentrum som ligger någonstans utanför Kristiansand. Idag när jag kom hem såg jag att jag redan fått svar av en butik. De ville att jag skulle komma förbi i veckan, vilket inte riktigt går eftersom jag är i Sverige, men kanske nästa vecka istället.

Vi har kollat på lägenheter på internet. Hittade en grymt mysig, men hjärtat ringde dit idag, och den var redan uthyrd. Typiskt. Får leta vidare helt enkelt.

Nu ska jag leta efter en till distanskurs att läsa, så att jag kan få fullt studiemedel under tiden jag inte har något jobb i Norge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar