tisdag 2 februari 2010

Träning

4o svettiga minuter på träningscykeln igår. Med peppmusik i öronen gick det grymt bra (Spotifylista med lite pepp). Vi skulle egentligen ha gått på löpbandet också, men det är ju så fruktansvärt mycket folk på gymmet såhär års, så alla löpband och crosstrainers var upptagna. Galet!

Idag blir det en tripp till gymmet, och lite solning tror jag. Lite bröst, axlar och triceps tror jag står på schemat. Jag har ju min egna personliga tränare, Daniel. Han säger vad jag ska göra, hur många gånger jag ska göra det och hur mycket vikt jag ska ha. Sjukt bra. Jag behöver inte tänka själv. Bra. Hehe.

1 kommentar:

  1. Vi bor just nu hos min mans...mammas...eh...kusin och hans familj.
    Sa det ar...jatteroligt... Idag ska vi ut och borja leta lagenhet igen. Tredje gangen gillt...?
    Skont med PT ;) jag anvander min gubbe som kock, lakare, advokat, barare av tunga saker och allman uppslagsbok...och aven for traningstips. Det galler ju att man far ut maximalt av att vara i ett forhallande. :P

    SvaraRadera