måndag 20 december 2010

Helgen i korta drag

Det har varit en grymt bra helg. Jobbade i fredags och lördags, var ute svängde mina lurviga i lördagskväll på Hotellet och senare Berns (klubb 2.35:1 eller något, hur fan ska jag komma ihåg siffrorna?). Örnen och falken förenades igen för en fantastisk kväll! Senare kom hjärtats kompis (senare är lika med vid halv tre) direkt från Irland och joinade oss. Det är denna vän som lurat mig till Irland :) Vi kom hem vid fem, somnade vid halv sex efter att ha dragit i oss det vi kunde hitta i matväg hemma. Jag vaknade 5½ timme senare, och bakade chokladbeskvier. Mums. Därefter en kort tripp till Medis och sen ett snabbt stopp förbi Guldfynd och sedan hem till mina föräldrar där vi åt middag.

Det var helgen lite snabbt sådär liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar