onsdag 1 december 2010

Processen

Okej, jag kan väl erkänna att det inte blev mycket skrivet på uppsatsen igår. Ett stycke. Bra där. Jag intalar mig själv att det ingår i processen, för det sa en doktorand till oss när han pratade om vad man ska tänka på när man skriver uppsats. "Var inte rädda om ni inte skriver något vissa dagar, det ingår i processen." Det där tog jag förstås fasta på. En del av processen, inget att stressa upp sig för, nej nej. Nu har jag redan skrivit 3 stycken, så jag är ju helt klart med på G än vad jag var igår. Ni ser. Processen.

Nu har jag mailat familjen och frågat vad som önskas i julklapp. Jag har till och med gett förslag till dem. Till mamma gavs följande förslag; parfym, porslin från Mateus, lakritsprovning eller kanske något klädesplagg. Till pappa föreslog jag en skräddarsydd skjorta, hockeybiljetter, Djurgårdentröja, parfym eller böcker. Pappa är ju lite vrång när det gäller julklappar och önskar sig aldrig något, vilket blir väldigt svårt. Vad köper man till någon som har typ allt han vill ha? Nu har han ju i alla fall fått förslag, pick and choose liksom!

Lillebror var ju inte så svår, han önskar sig WESC-tröja, parfym och keps från New Era. Otippat. Hjärtat vill ha en portfölj i skinn. Hello NK, good bye money! Haha. Det är han värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar