söndag 10 juli 2011

Recap

I torsdags träffade jag Emelie på stan, vi åt på Jimmy Changs, och satt där i några timmar och bara snackade. Så skönt med lite tjejsnack och att bara hänga lite. Det gör jag gärna om igen. Kanske en dubbeldejt med Emelie och hennes kille nästa gång?

I fredags mötte jag upp Daniel vid Google. Vi promenerade in till stan, satte oss på Gourmet burgers utomhusservering (!) i Temple bar och åt goda hamburgare. Sedan gick vi vidare till bion och såg Bridesmaids, så himla kul film!
Mitt favvogodis, Jelly squirms. Mums!


 Igår åt vi frukost på Starbucks, och sedan promenerade vi in till stan och kollade i affärer. Jag köpte en underbar grej, postar ett inlägg om det senare, och så köpte vi en brödrost också. 6,89 euro på Tesco. Vilket kap!

 Idag har vi bara tagit det lugnt hela dagen. Städat lite, handlat mat, sovit. Min finaste Josefine ringde, så vi uppdaterade varandra om läget med allt. Underbart! Ashur kom förbi och åt middag med oss också.  Vi har skypat lite med Daniels föräldrar, thank God for skype! En riktigt nice söndag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar