fredag 29 juli 2011

Sorry

Jaa, men alltsa jag veeet. Jag har inte uppdaterat pa evigheter. Men, jag har varit upptagen med besok fran finaste Maria och Madde. Vi hade en grym helg med shopping, vindrickande, festande pa Cafe en Seine och en brunch pa Rolys. Bilder kommer senare, nar jag kommer hem. Jag sitter just nu pa jobbet, dar jag varken har tillgang till bilder eller prickar over bokstaverna.

Mamma, pappa och lillebror har ocksa forgyllt var tillvaro i en hel vecka. Det har varit fullt upp. I lordags var vi och shoppade, och mamma kopte bland annat klanningen som hon ska ha pa vart brollop. Sa himla fin ar den. Ah, jag borde jobba som personal shopper (sjalvgod much?). Vi var ocksa pa en utflykt till Howth, at crepes fran marknaden och promenerade runt lite i staden. Vi hann ocksa med ett besok till Cork, och ett Jamesons whiskeydestilleri som ligger en liten bit utanfor Cork. Pa vagen till Cork at vi lunch, eller ja, frukost var det ju egentligen for klockan var 11.45 nar vi kom till vagkrogen (dar allt sag ut att vara kvarlamnat sedan sjuttiotalet, fresh) och de borjade inte servera lunch forran 12, och da var det bara frukost som gallde. Nu ar ju inte black and white pudding mina favoriter om vi sager sa, men, det var eh... spannande att prova. Sedan har vi ocksa hangt pa Dylans, diskuterat de tragiska handelserna i Norge, och bara umgatts. Himla mysigt.

Nu ar det back to normal. Jobb, jobb, jobb. Men snart hander det kanske nagot nytt, jag skriver om det senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar