söndag 9 oktober 2011

Den här helgen har vi...


...ätit middag på Roast, en liten mysig restaurant som ligger några minuter från oss.
Där var vi de enda gästerna i över en halvtimme. Vi hade hela restauranten  för oss själva med andra ord.  Det kändes  lite underligt att sitta där bara vi två, för det är ju ett bra ställe liksom.


... varit på stan och köpt papper, sax, band och lite andra grejer för att prova på att göra egna inbjudningskort. Här är ett av exemplaren som producerades när vi kom hem. 

Boots är så himla bra, och gav mig en voucher på 7,50 euro på varor från No 7, så jag köpte ett nytt nagellack som jag bara behövde betala 1,95 euro för. Score!

Jag köpte också en ny pyjamas på Pennys med Cookie monster  på. Och ja, jag ser ut som att jag är fem år när jag har på mig den, men det gör inget.


... varit på loppis med Diandra, Jacob och Isabelle. Loppisen var inget att ha, det var mycket vitt skräp där så att säga, så vi åkte vidare till Malahide där vi åt lunch på ett mysigt ställe och gick sedan vidare till ett fik för att äta godsaker och dricka te. Yum yum yum. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar