onsdag 12 oktober 2011

Sparlåga, anyone?

Efter 5 timmars sömn så har jag fungerat förvånansvärt bra idag. Jag var på gymmet och svettades hutlöst mycket under en timme, en procedur som ska upprepas imorgon igen så att jag kommer upp i mina tre pass för den här veckan. Efter en dusch, och medan eftersvettningarna fortfarande sipprade gick jag för att möta upp Anna. Vi åt lunch på ett italienskt ställe. Efter det så hade vi ett djupt samtal i solen inne på Trinitys campus. När klockan slog tre gick jag till bibblan och satt där i en timme och läste om applied linguistics, men efter det så började ögonlocken falla så då tog jag min rygga och jympasäck (for real) och promenerade hem.

Nu har jag precis pratat ett tag med Rebecca och blivit uppdaterad om livet i Stockholm (som jag längtar tillbaka!), och snart blir det middag och efter det ska jag stupa i sängen hade jag tänkt. Kvällen blir inte roligare än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar