söndag 28 oktober 2007

Frickin' tired

Sick and tired, of always being sick and tired.





Tentan som jag skickade in innan jag åkte till Tunisien har kommit fram, men formatet kan inte läsas. WTF?! Det är ju wordpad, alla datorer kan fan öppna wordpad. Jävla helvete. Jag blir fan sinnessjuk. Jag orkar inte med mycket mer plugg snart. Jag sliter mitt hår. Jag ett enda stort ångestmoln. Göra en höna av en fjäder, jag vet. Men just nu, jag orkar inte.





Well, Tunisien anyways. Bra men inte prima. Alltså hotellet var ju bra, men vädret var inte alls vad vi väntat oss. Afrika är ju alltid varmt resonerade vi, men ICKE! Vilken besvikelse. Det var molnigt och ofta väldigt blåsigt. Men, de två sista dagarna var det soligt första delen av dagen i alla fall. I övrigt var de mysigt med böneutropen från minareten och utsikten från balkongen var helt okej. Bilder finns på facebook. Det som gör att jag inte skulle välja att åka dit är att man hela tiden måste vara på sin vakt. Det känns som att man inte kan lita på någon för att alla har en baktanke med att vara trevliga. Sådant kan jag inte med.






Blåser lite kanske?



Oooch, så shoppade vi också. Men inte i medinan där alla bara luras, utan i shoppingcentret Yasmina. Där shoppade vi väl för en si så där 2000 svenska kronor. Kind of a lot. Men vi köpte en hel del presenter till familjen. Om jag säger så här, hela min resväska var full av saker vi köpt i Tunisien. Mina kläder låg i mitt handbagage.



Jag ska skriva en berättelse till på tisdag som ska bedömmas av fyra i min grupp. Jag tycker inte om att skriva berättelser. Jag har inte den fantasin. AAH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar