måndag 29 oktober 2007

Salem al Fakir - This Is Who I Am

How many days will it take for you to understand
look in to my eyes
this is who I am

En långpromenad i regnet med Linda - som i Lindamordet, i öronen. Den är okej, lite speciell. Jag föll för min dåliga karaktär och köpte godis. Men jag hade ju i alla fall förberett genom att marscherat bort en eller tvp godisar innan.

Kollade lite på hemnet.se på lägenheter i Åkersberga, attans, de är dyra. Jag kollade även i Örebro, hittade en väldigt fin tvåa med utgångspris på 595 000 och en avgift på runt 2200. Den ligger typ 5 min från Örebros centrum. Det är typ vad en etta kostar här. I lilla Åkersberga. Nästan så man vill överväga att flytta dit. På ett sätt ja, billigare, på ett annat sätt inte, familj och de flesta vänner finns här. Å andra sidan har jag ju gamla vänner i Örebrotrakten med. Sedan ska jag ju inte flytta själv heller, Jonatan ska ju komma med. Kan inte tvinga honom till Örebro. Vilket faktiskt också skulle innebära att jag skulle byta universitet och utbildningarna är inte lika dant utformade. Well, blir lån på en dyr lägenhet här förmodligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar