onsdag 16 januari 2008

The Pierces - Three wishes

Jag har varit så extremt dålig på att blogga den senaste tiden. Jag känner mig ofta tom inuti, och vet inte vad jag ska skriva. Lägg där till att det är mycket i skolan, som jag varken tycker är intressant eller bryr mig om.

På fredag är slutseminarium, det ska knyta ihop hela terminen är det tänkt. Jag känner mig som ett frågetecken inför det dock. Jag har läst en kursares texter som alla handlar om VFU, jag ska sedan berätta om dem allmänt för min grupp på 8 personer, därefter ska jag ha valt ut en speciell text där det enligt mig finns en intressant frågeställning. Frågeställningen får dock inte behandla allmändidaktiska ting, det ska beröra svenskämnets didaktik.

Jag ska på något sätt leda en diskussion kring den andres text. JAG ORKAR INTE! Redan nu fyller tankarna upp mitt huvudet.


Just nu håller jag på att tappa det. Jag vill kasta iväg datorn. Jag vill skrika och slå. Jag vet inte var jag ska ta vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar