torsdag 26 mars 2009

Another day in paradise

Middag hos hjärtats familj igår. Riktigt trevligt och mysigt. Grym mat. Sedan åkte vi till Vampire lounge för att träffa falken, och drack favvodrinken chocolate monkey. Mums!

Imorse åkte jag till skolan vid åtta, men när jag kom till Stadion kom jag på att jag inte började förrän klockan ett, så jag åkte hem igen. Idag har vi varit på Mediamarkt och lämnat in min mobil, sedan tog vi en tripp till Ikea. Nu har jag jag ett köksbord och stolar. Äntligen!

Nu ligger hjärtat och sover bredvid mig i soffan. Så söt.

2 kommentarer:

  1. Hej gusmi!
    Läste att du lämnat in din mobil...i need my våffeljärn :)

    Hör av dig när ni vilat klart!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Sv: Vi träffades på nätet...för 4 år sedan. Jag bodde i Stockholm, och han bodde en bit norrut i London. Så jag flög till England varje lov, och en gång till Bangladesh.
    2 dagar efter studenten satt jag på ett flyg till England och flyttade in i hans studentrum på typ 12 kvadrat... :P Sen bodde vi tillsammans hela sommaren, han flyttade ner till London, jag till Canterbury, men det var jobbigt att pendla så jag slutade på det universitetet och vi flyttade ihop på riktigt! Så träffades vi! (och lite till... ;) )

    SvaraRadera