lördag 14 mars 2009

God morgon

Jag vaknade till ett fint sms av hjärtat imorse, it made my day. Sådant kan verkligen göra att man vaknar på rätt sida, och livet känns i alla fall aningen bättre.

Dagen äventyr då? En tripp till gymmet, det ska springas på crosstrainern. Jag har grym träningsvärk i låren och lite i vaderna, men det blir bra. Det ska kanske solas lite grann. Jag tar det här med solningen långsamt, ni vet, jag solar hellre kortare gånger i början så att jag inte bränner mig. Eftersom jag är så blek så tar det mig tid att få färg. Men jag blir ganska jättemycket trött på folk som ska kommentera negativt för att jag solar kortare perioder istället för att bränna sönder mig. What ever.

Snart kan han säga honey Im home.

1 kommentar:

  1. tänk om man hade den där självdiciplinen att träna på gymmet hela tiden :P

    SvaraRadera