onsdag 15 juli 2009

Ett smärre utbrott bara

Varför, VARFÖR, i hela friden kunde inte jag fått rakt hår som faller fint?!

Åh, jag är så trött på mitt hår. SÅ jävla trött. Det finns inte en morgon som jag skulle kunna vakna och bara gå ut utan att fixa håret.

Jag klippte mig förrförra veckan, men frisören klippte som vanligt alldeles för mycket så nu känns det alldeles för kort igen, och jag trivs verkligen inte med det. Jag vill ha tillbaka mitt långa hår. Aaaaah.

Håret gör liksom så mycket för intrycket av folk, så vad ska folk tro om mitt skatbo till hår?

4 kommentarer:

  1. Det finns ju i och för sig personer som har cancer och tappar allt sitt hår, de skulle nog vara jätteglada för ditt hår som spretar...

    SvaraRadera
  2. Problem är alltid relativa. En person i ett i-land kan lida precis lika mycket för ett problem som någon i ett u-land inte ens anser vara ett problem. Det vill säga att både lycka och olika är relativt utifrån ens egna referensaramar.

    SvaraRadera
  3. Haha, får du till det raka håret som faller helt fint så säg till, då vill jag ha alla instruktioner :P

    På fredag på din lunch (vilken tid är den föresten?) så tänkte jag komma och ta en fika/lunch med dig, funkar det? och eventuellt drar jag med mig J också :)

    SvaraRadera
  4. rakt hår suger. plattare hår än mitt får man leta efter. bläh.

    iaf, jag tänkte abra titta förbi och meddela att jag fortfarande läser din blogg, men internet här krånglar jäääättemycket, speciellt när det ska laddas kommentarsfält av någon anledning, men jag finns, och jag läser även om det är tyst...

    SvaraRadera