söndag 5 juli 2009

We've got the love of a lifetime

2 kommentarer:

  1. Jo men precis, håller med dig totalt. Men nu för tiden försöker jag mest bara lägga det åt sidan hela tiden, för jag menar, hade det varit fakta att man var tjock och ful så hade man nog inte kunnat må bra övriga dagar heller, förstår du hur jag tänker :P haha.

    Vart var det ni skulle åka i sommar då? :)

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland funkar det faktiskt alldeles utmärkt. Och sen har jag ju en pojkvän som trots sin svårighet att uttrycka sig i ord har varit framme och påpekat lite småsaker, och då bland annat att jag absolut är fin osv, och när det kommer från någon som har svårt för allt sånt så ger det lite extra liksom :)

    Jodå, det fungerar. Har ju fortfarande ignenstans att bo, men just nu håller jag till hemma hos min bonusmamma, och får se när jag kan röra mig härifrån. Snart hoppas jag. Men jag ska börja jobba nu den 15e i alla fall på en restaurang, lite extra, men ändå :D

    SvaraRadera