fredag 3 juli 2009

Idag är en sådan dag

Gråt. En skev jävla kroppsuppfattning och rädsla för andras blickar och tankar. En självkänsla som ibland dippar, och ibland är på topp. Jag blir så trött på mig själv. För jag försöker förstår ni, jag försöker så sjukt jävla mycket att jag blir näst intill utmattad. Jag vill verkligen älska mig själv, och tycka att jag är grym. Och det gör jag ju. För det mesta.

"You think you’re waiting for help. For someone to tell you what the right thing to do is. Even though, at the back of your mind, you already know what that is. So all you’re really waiting for, is a time when you’re forced to do it."

2 kommentarer:

  1. Å så jag känner igen mig i det du skrivit. Har också sådär så ibland får pojkvännen knappt lägga handen på mig när vi kollar på film eller liknande för jag tänker att allt är fel fel fel, och vissa dagar är jag så sjukt stolt över hela mig :S Jätteknäppt ..

    SvaraRadera
  2. Du ÄR grym gumman!!!

    SvaraRadera