söndag 6 september 2009

Långsamt

Men käre värld, idag har jag varit riktigt trögstartad. En riktig söndag. Idag hade varit perfekt för söndagsmys med mitt älskade hjärta. Snart, snart, snart! Jag önskar att ni kunde känna samma fina, pirrande, lyckliga känsla inombords.

Idag var jag och hälsade på, på jobbet. Jag hämtade ett intyg från min chef, där hon skrivit hur bra jag är. Hehe. Jag fick en present av henne också. Gulle. Matchande pärlhalsband, -armband och -örhängen. På kortet till hade hon skrivit: Du är en pärla, glöm aldrig det.

Så fint. Chefen har blivit gullechefen under sommaren som varit, och vi har kommit riktigt bra överens. Jag passade på att handla lite grejer när jag ändå var där. Två pärlarmband, tre halsband, ett par silverörhängen. Jag fick ju passa på liksom.

Det blev en 60 minuterspromenad idag i alla fall. Just nu är jag bara så fruktansvärt sötsugen, att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar