tisdag 19 april 2011

Bildkavalkad

Okej, så sjukt dålig uppdatering senaste dagarna. Jag var ju som sagt i Sverige, gjorde Toefl-testet (som med största sannolikhet inte så fruktansvärt bra), hängde med familjen, shoppade lite. I söndags tog jag med mig lillebror hem till Dublin. Här kommer en bildbomd som kompensation för uteblivet bloggande.

På väg till Hallonbergen för att göra testet, kortet är taget precis innan jag inser att jag glömt kvittot på att jag betalat testet hemma hos mamma och pappa, och grips av en smärre panik eftersom det på hemsidan står att det är VÄLDIGT viktigt att ha med sig pappret. Vilket det såklart inte var, så det gick bra ändå.
Lillebror taggad för stan, strax efter det här kortet gick vi in på Footlocker och Oscar shoppade loss.

Sedan gick vi till St Stephens green-parken, där Oscars största fiender huserar; fåglarna. 


Lillebror.


Julklapp från storasyster och Daniel. Så jävla bra på att köpa presenter!

Av någon anledning blev Oscar alltid halv när jag skulle ta kort på oss. Märkligt, för han är ju liksom hel i verkligheten.

Läskpaus på O'Connell street.

Lite mer chill i parken, innan vi promenerade till Google, mötte upp Daniel och sedan promenerade till ett all you can eat-ställe (kinesiskt), och sedan gick till bion och såg Your Highness (på vilken det var 16-årsgräns, och Oscar fick låtsas vara sexton och efter några nervösa sekunder framme vid biljettdisken sa Oscar att han var född februari -94, vilket gjorde honm 17, men det gick ju bra ändå). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar