fredag 8 april 2011

Celebration times, come on!

Igår tackade jag ja till ett jobb och nej till ett annat. Den 3 maj kommer jag börja på HP i det svenska monitoringteamet. Problemet är bara att jag inte vet vad monitoringteamet är för något, eftersom jag har intervjuats för två andra roller. Men, jag ska få en rollbeskrivning idag av rekryteraren, och sedan så kan jag konfirmera att jag verkligen fått jobbet genom att kopiera en passage i ett mail jag fått av rekryteraren och skicka tillbaka till henne (som jag antar är kontraktet). Så jag har i princip ett jobb nu. Vilket jag firade igår genom att fynda två plagg på H&Ms rea. Det var halva priset på både toppen och koftan, så jag fick dem båda för 30 euro.

Inte världens bästa bilder, I know.

På kvällen åt vi middag på Milano med Billy och Tom. Jag åt en otroligt god sallad med kyckling och getost. Mm mm mm!

1 kommentar:

  1. Svar: Japp de har jag :) Kommer specialbeställa den för 3499: lite helt dumt ;) Men den liknar den här http://www.dressmeup.se/klassiska/klassisk-brudklanning-55.html klänningen men skärningen är lite annorlunda och så är hela livet i spets och med pärlor! =)

    SvaraRadera