fredag 1 april 2011

Vill man vara fin får man lida pin. Tyvärr.

Jag ville vara fin igår och invigde mina nya ballerinas från Scorett när jag gick till stan och mötte upp Daniel. Aj aj aj. Det skulle jag kanske inte ha gjort. Käre tid, vilka skavsår jag har nu. Aaaj. Mina fötter är inte gjorda för snygga skor, de är gjorda för sneakers och joggingskor. Fancy. Men, a woman got to do, what a woman got to do, måste ju gå in snyggningarna liksom.
699 kr på Scorett
Hur som haver tog jag mig in till stan, vi åt middag på McDonalds (living the dream baby!) och sedan gick vi till Clerys och köpte både en tv och en mikro (thank god för att slippa värma maten i en stekpanna - vilket iofs kan vara dagens i-landsproblem).

I natt har jag sovit så sjukt dåligt, vaknat för att skavsåren sved (har tydligen en tendens att typ trycka och "skrapa" fötterna mot lakanet när jag sover, aj). Jag drömde dessutom att jag skulle gifta mig, men hade inte köpt en klänning för jag tänkte att jag kunde göra det samma dag som bröllopet. Vaknade med panik. Nu ligger jag i soffan, tittar på tv och surfar samtidigt (måste ju använda den teknik man har tillgång till) och har ont i halsen (ooooh no, inte igen, snälla?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar