torsdag 28 april 2011

Drömmar

Igår var jag på stan för att göra ett ärende, och passade på att gå in på Monsoon som jag hört har en Bridal-avdelning. Där hittade jag de här godbitarna, som jag definitivt ska prova när Josefine är här i helgen. Jag har ju ingen aning om hur de kommer sitta, de kanske inte alls passar mig, men åh, de är ju så fina (mycket finare i verkligheten än på bild) och så är det ju bra priser på dem också (klänning nr 1 och 3 kostar 350 euro, och klänning nr 2 kostar 250 euro). Klänning nr 2 är definitivt min favorit just nu. 


5 kommentarer:

  1. Kan inte se andra bilden :S Men den tredje klänningen är riktigt fin! :D

    SvaraRadera
  2. Supersnygga klänningar! Jo, vi har kommit en bra bit med vår planering, det beror dels på att vi nog funderat på bröllop en bra stund eftersom vi varit tillsammans i 6,5 år nu. Dels beror det på att vi ganska snabbt märkte att det verkar som många tänkt gifta sig samma sommar som vi så vi ville boka snabbt så vi får det vi vill ha ;) Vi gifter oss 7.7.2012 och festplatsen ligger ute vid havet, så temat var ganska självklart för oss, havet/stranden/sommar. Hur långt har ni kommit med era planer?

    SvaraRadera
  3. Jovisst bröllop kostar minsann! Men som tur är så är det bara en gång i livet (så har vi planerat iaf ;) även om det idag kanske inte är nån självklarhet för alla). Det blir säkert jobbigt att planera på distans vi har lite liknande utgångsläge eftersom vi bor i Helsingfors och gifter oss i Kronoby som är 600 km härifrån, men det är ju iaf i samma land så det är skönt.

    SvaraRadera
  4. Vi räknar för tillfället med va 120 gäster. Budgeten håller jag för mig själv men vi valde att ha en budget "som vi klarar oss med" som vi har råd att betala själva. Sen så har nära och kära redan lovat att hjälpa till på olika sätt så då höjer vi standarden utifrån vad vi preliminärt planerat.

    SvaraRadera
  5. åh så fina, längtar öckså efter att börja prova klänningar :D

    SvaraRadera