måndag 1 augusti 2011

Happiness

Det har varit full rulle den här helgen. I lördags var jag på Ikea med Emelie. Vi åt köttbullar, potatismos, gräddsås och lingonsylt till lunch. Mums! Jag köpte några doftljus (obligatoriskt på Ikea-besök), nya kuddar att knöla till, och lite svensk mat som kaviar, skorpor och lingonsylt. Är det inte konstigt hur man kan sakna vissa svenska saker, och bli uppriktigt glad av att ha dem hemma i skåpet?

I lördags var vi också på två inflyttningsfester. Cileia och Robbie hade inflyttningsfest/25-årsfest i deras otroligt fina nya lägenhet (jag är mer än lovligt avis kan jag säga). Sedan åkte vi vidare till Anders och Jonas inflyttningsfest tillsammans med Rebecca, Robin och några andra killar. Där träffade vi på en hel del kända ansikten (som i att vi känner dem, inte att de är kända förstås, fast det förstår ni ju, men i fall att liksom), och också några nya. En riktigt bra kväll, som tyvärr var tvungen att sluta vid  24-tiden för vår del eftersom jag började jobba klockan 9 imorse.

Och idag, ja, jag har väl inte varit den allra piggaste och snyggaste tjejen idag direkt om vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar