söndag 30 mars 2008

Jag har lovat:

...min mamma att jag inte ska shoppa något på hela nästa vecka, eftersom jag köpte vårskor idag. Och ja, jag kommer visst klara det.

...att jag ska skriva ett långt mail till Ginni idag.

...att jag ska köpa lakrits till Ginni som jag ska skicka så fort jag fått hennes adress igen.



Idag har jag städat, tvättat, dammat, köpt nya skor. Igår jobbade jag, sedan åkte jag och Emelie till Arninge centrum. Jag köpte ett stort rosa lakan, typ ljusstakar för värmeljus, två bruna örngott (det var 50 % på Hemtex, jag känner mig så mogen när jag handlar där. Hah!). På Guldfynd där jag nu jobbar köpte jag ett svart och ett brunt flätat armband(de var rundflätade och inte så där platta) till Jonatan och pappa, ett par lila örhängen som jag ska skicka till Ginni, ett silverfärgat längre halsband med ett svart päron (I.me.my) till mamma, ett guldfärgat längre halsband med en stor fjäril (I.me.my) till mig och ett kortare guldfärgat halsband med en ring som det står love, faith m.m. på (I.me.my) till mig. Kan lägga upp en bild senare.

Nu ska jag hjälpa Jonatan med maten. Sedan ska jag slänga in en till tvätt, har väl sådär fyra olika högar som ska tvättas kvar.

Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar