fredag 28 mars 2008

The Perishers - Trouble sleeping

Jag har skrivit i alla fall halva hemtentan, och det är sannerligen framsteg. Jag ska fortsätta nu, har varit vaken i två och en halv timme nu, men inte varit vaken nog att skriva, men nu är jag redo för lite ytterligare ångest.

Heja heja! Kämpa kämpa!


Ska plocka ihop de böcker som Camilla ska låna av mig, och så ska jag plocka ihop de böcker jag lånat av henne också. Hon kommer nämligen ikväll och hämtar dem. Ska smsa och fråga om jag får låna böckerna till den kursen hon idag avslutar. Det skulle vara himlans snällt. Tyvärr är jag inte mycket hjälp för henne eftersom jag inte gjorde tentan på förra kursen, men jag har ju i alla fall böckerna. Det är kanske alltid något.


Ska nog gå till Favvan senare och köpa godis som jag ska skicka till Ginni i Kanada. Hon bad mig att skicka lakris. Där ska jag köpa frimärken också, så att jag kan skicka in min tenta. Ah. Nu måste jag sätta igång så jag blir klar någon gång!

1 kommentar: