fredag 28 mars 2008

PS, I love you

Vilken underbar bok! Alltså, tack så mycket för lånet av boken Camilla. Åh, bara känslorna i boken är så fina. Det går inte att beskriva. En av de två böcker jag faktiskt gråtit till när jag läst (den andra är I taket lyser stjärnorna, sjukt bra ungdomsbok).

Jag har i princip skrivit klart min hemtenta nu. Men så kollar jag på beskrivningen av uppgiften och blir lite nervös. Som alltid. Fan. Jag ska nog skriva till lite grann tror jag. Sedan skriva ut och skicka in.

Åh, köpte bodybutter på BodyShop i veckan när jag var och shoppade. Nu kommer jag inte ihåg vad den heter, men det är en indisk blomma, och den luktar som parfym. Jag hade smörjt in mig med den efter träningen i onsdags och sedan när jag och mamma var på ICA frågade tjejen i kassan vad jag hade för parfym för jag luktade så gott. Hell yeah. Hah.

Idag fick jag förresten hem de nageldekorationer jag beställt på tradera. Jaa, jag vet nagelstickers är väl typ såå -99, men jag tänkte prova nu. Det är ju lite coolt i alla fall, kom ihåg att jag skrev det först. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar