fredag 23 maj 2008

Chris Brown - Forever

Nu tappar jag all credd (som inte kanske inte ens hade innan, man jag ju inte förlora något man aldrig haft liksom) med Chris Brown som rubrik. Men, jag tycker om låten. Det är en sådan där man kan gå och nynna på.



Idag skulle jag och Camilla plugga innan seminariet. Men aaaalltså, det gick inte så bra. Plugg blev shopping istället. Jag slog till på de töntfina (ett nytt adjektiv kanske?, mycket användbart) solglasögonen som jag såg förut när Maria var och hälsade på för ett tag sedan. 79 kr på Cubus, som hittat!



Jag köpte också en tröjklänning på H&M (rea! Det gillas alltid, när man hittar något det vill säga), och två långa linnen på Åhléns (ett är till mamma, Mors dag på fredag). Jag är väldigt duktig på att låta pengar flyga ut när jag fått lön och studiebidrag. Meeeen, min ursäkt? Jag måste ju passa på medan jag bor hemma och fortfarande har råd till att shoppa en massa onödiga kläder som jag egentligen inte behöver. Heh.


Kom hem från skolan för en timme sedan, åt en fryspizza med mozzarella (ICA's, galet god!), nu sitter (egentligen halvligger) i sängen och bara tar det lugnt. Hinner inte sova innan jag måste fixa mig och allt. Jag, Camilla och Bettan ska nämligen ut och dricka lite alkohol, kanske svänga våra lurviga också om det finns ett dansgolv på stället vi ska till. Ett ställe på Götgatsbacken har jag för mig, har inte varit där sedan kvällen med tjejerna och en viss V. Alltså ungefär 1½ år sedan. Kvällen kommer i alla fall bli galet kul! Imorgon ska jag upp och jobba. Inte lika galet kul. Well well.

Jag ska lägga upp bild på min nya frisyr, måste bara ta ett bra kort och orka lägga in det på datorn :) Snart, kanske imorgon eller på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar