onsdag 7 maj 2008

Ojoj

Jaa, men jag kan ju börja med en nyhet jag fick veta idag; Jag har en kusin som heter Nikita (en kille) och är 4,5 år. Detta är alltså en kusin ingen av oss känt till tidigare. Min farbror som förut jobbade i Lettland i några år träffade en kvinna där som han fick barn med. Det kan tilläggas att min farbror har fru, tre barn (varav det äldsta är typ 40, och det yngsta typ 35, eller ja inte yngsta numer) och så är han 63 år. Well well, där ser man. Spännande. Lite spännande är ju att lillpojken heter Nikita.


Vi är med i en budgivning, igen. Nu är det dock pappa som har befälet, rätt skönt faktiskt. Vi ska förmodligen göra så att jag och Jonatan kommer äga 10% av lägenheten. Vi har lagt vårt slutliga bud på 990 000 kr nu i alla fall, det är en kvinna till som är med i budgivningen. Suck. Det blir nog inte den här lägenheten heller, men men. Det kommer i alla fall bli en trea i närheten av centrum. Galet skönt. Jag vill flytta hemifrån nu, men det är som sagt de där jäkla budgivningarna som ska genomföras först. Man skulle ju kanske kunna hoppas på att det skulle vara tredje gången gilt, men antagligen inte.

3 kommentarer:

  1. Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  2. Men jösses, spännande med familjehemligheter. Ibland. Hehe. Är allt bra med dig annars?

    SvaraRadera
  3. Jag hejjar på er i budgivningen! :D

    Oj då, kul med lite spänning i verkliga livet. Trodde bara sånt hände i filmer lixom, inte i verkligheten, haha ;P Lite som Stefans "såpa"familj ;D hahaha

    SvaraRadera