fredag 2 maj 2008

Shopping

Jag skrev klart den fördömda hemtentan. Tack Camilla för hjälpen, du är en räddande ängel! Sedan tog jag med min söta lillebror och åkte till Täby centrum för att kolla lite. Köpte ett par joggingskor på Intersport (tråkigt jag vet, men åh så skönt att gå i), ett par Leejeans på JC för 300kr (de hade innan kostat 1000, vilket kap!), två t-shirts till Jonatan och en t-shirt till lillebror.


Tröstshoppade, eller snarare motivationsshoppade, på Halens på nätet imorse också. Beställde grejerna nedanför på rea. Och två t-shirts till Jonatan som inte var på rea, men det blev extra billigt också för jag använde en rabattkod som jag hittat på nätet (1135, 100 kr rabatt när man handlar för över 300 tror jag). Prima! Halens hade faktiskt fina grejer.




Jonatans t-shirts kostade 140 kr för två. Tunikorna kostade 125 kr (för alla tre alltså), och partytoppen kostade 99 kr. Helt okej tycker jag.
Snart kommer Tobbe och Milla och hämtar mig och Jojje (alla har visst smeknamn förutom jag). Vi ska antagligen åka till något ställe i Åkersberga i centrum och bara ta en öl (eller ja, cider). Svårt bara när de flesta ställena i Åkersberga verkar vara fulla av drägg?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar