onsdag 29 april 2009

Grymt liv

Jag måste påminna mig om vad som är grymt bra i mitt liv.

Mina vänner. Det kan knappast finnas några bättre än dem som står mig nära. Vilka underbara människor, och vilken tur jag har att de finns vid min sida!
Mitt älskade hjärta som både är min pojkvän och bästa vän. Ingen kan få mig att känna mig så lycklig, trygg och älskad som han gör. Jes kez sirum em!
Min älskade familj. Världens bästa lillebror, som jag älskar mest av allt. Mamsen och papsen som betyder allt.
Jag är bara 22 år, men har redan pluggat i tre år. Om det är så att jag inte orkar plugga i höst, så kan jag faktiskt ta ett break med gott samvete, och göra något annat för att samla på mig erfarenheter som gör mitt liv rikare.
Jag bor i en schysst lägenhet, i ett fint område som ligger nära både skog, vatten och tunnelbana. En perfekt blandning liksom.
Jag lär mig så himla mycket i min utbildning, så att jag även utvecklas som människa. Ingen kurs är förgäves. Eller ja, förutom fonetik och fonologi-kursen då, den var sämst.
Mitt liv är grymt! Och det är bara jag som kan (och ska!) göra det ännu grymmare.
Frågor på det?

2 kommentarer:

  1. du glömde att du är den sexigaste kvinnan på planeten. Men annars var det bra. /D

    SvaraRadera
  2. Jättebra lista, blir nästan lite avis, men jag vet att du förtjänar det! :)

    SvaraRadera