torsdag 9 april 2009

Utmaning

Emma utmanade mig, och självklart tar jag den.

10 saker du har gjort idag

1. Vaknat, men sedan somnat om för att klockan "bara" var 9
2. Dammsugit
3. Dammat
4. Diskat
5. Längtat efter hjärtat
6. Handlat lite mat
7. Gjort chokladbollar
8. Blivit överlycklig över att se hjärtat
9. Kramats med hjärtat
10. Pussats med hjärtat

9 första

1. Första bästa kompisen: Världens bästa Maria
2. Första bil: Någon leksaksbil, som pappa gav i hopp om att jag skulle leka med bilar, men icke.
3. Första kärlek: Det var väl Erik i Höga. Haha
4. Första husdjur: En katt, som hette Tage (pappa valde namn, why?)
5. Första semester: Hm, jag tror det var till Danmark med familjen
6. Första jobb: På en kiosk vid Greyhound racingbanan i Åkersberga
7. Första köpta skiva: Pippi Långstrump, tror jag faktiskt
8. Första piercingen: I öronen, om det räknas. Annars naveln.
9. Första konsert: Backstreet boys med mamma (otippat, haha)

8 senaste

1. Senaste alkoholdrycken: En cider
2. Senaste bilfärd: En tripp från Heron city med mamsen och papsen
3. Senaste filmen du såg: Kenny Begins, med lillebror
4. Sista ringda telefonsamtal: Till mamma
5. Senaste bubbelbadet: Haha, åh, åratal sedan!
6. Senaste spelade CD-skiva: En The Ark-skiva
7. Senaste gången du grät: Häromdagen när allt bara kändes åt helvete
8. Senaste måltiden: Makaroner med falukorv

7 saker du har på dig

T-shirt, bh, trosor, jeans, strumpor, Britney Spears-parfym, pussar från hjärtat

6 har du någonsin

1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Hjärtat är ju min bästa vän, räknas det?
2. Blivit arresterad? Nej, slipper förhoppningsvis det också i framtiden.
3. Blivit kär vid första ögonkastet? Jo, hjärtat och jag. For real.
4. Fastnat med blicken i någons urringning? Ja, faktiskt. Haha
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
6. Busringt till någon? Nä, faktiskt inte. Har nog varit för feg. Haha

5 favoritsaker (ingen rangordning)

Hjärtat, familjen, vännerna, mobilen och datorn.

4 personer du känner att du kan berätta allt för

Alltså, jag måste få skriva fem stycken! Maria, Josefine, Betsy, Emelie och hjärtat.

3 val

Blått eller rött? Rött!
Sommar eller vinter? Åh, sommaren såklart
Choklad eller chips? Choklad. Mums

2 saker att göra innan du dör

1. Leva lyckligt
2. Få barn

1 sak du ångrar

Man ska inte ångra något, man ska istället lära sig av det som gick fel

4 personer som jag vill ska göra detta är världens sötaste Emelie , Camilla, Valentina, Beatrice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar