måndag 8 juni 2009

Guess what

Vi kan väl säga lite såhär; jag är på gång. På riktigt känner jag mig på topp, och inte sådär falskt "livet är underbart" som vissa bloggar om, fast alla runt omkring vet att det är en big fat lie. Men, på rikigt alltså. Den livsglada, nyfikna och självsäkra Sara är på ingång.

Hösten är ju minst sagt osäker. Jag har några alternativ. Jag kan åka till Norge och bo med mitt älskade hjärta, jag kan läsa en tredje termin svenska som andraspråk och skriva min c-uppsats och så kan jag läsa engelska inom lärarprogrammet. Fast, det ena alternativet behöver inte utesluta det andra. Nu går tankarna kring att flytta till Norge, men att läsa engelska eller svenska som andraspråk på distans. Känns som en bra kombo. Väldigt sent att söka distanskurser nu förstås, men det är värt ett försök.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att läsa Sara! Jag har oxå en sån känsla i kroppen, en sån där som får en att le hela tiden bara för att man mår så
    otroligt bra! Så skönt att höra att det finns fler som jag =)
    Måste säga att man blir väldigt glad av att läsa din blogg!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Hur vet du att det är lögn från andra som skriver att de tycker livet är underbart? Lycka är väl högst individuellt.

    SvaraRadera