fredag 12 juni 2009

Oh yes!

Jag fick C på min b-uppsats. Grymt skönt. Grattis till mig! Riktigt bra jobbat, med tanke på att jag kom igång väldigt sent.

Igår shoppades det lite reakläder med Betsy. Det blev två linnen och en tröja, och så köpte jag en strandklänning också.

Idag har jag varit med på lillebrors skolavslutning. Det var mysigt, men lite långrandigt. Jag sjöng med till Den blomstertid nu kommer, och fick min egna lilla skolavslutning. Efter det åkte mamsen, lillebror och jag till Täby C. Handlade ingenting, men fick ett par korta mjukisshorts av mamma. Letade efter en vårjacka, eftersom min håller på att gå i bitar, men ingen. INGEN! Det fanns knappt några jackor alls. Fullt logiskt eftersom Sverige alltid är varmt och soligt om somrarna. Typ.

Bilder på fynden kommer senare.

1 kommentar:

  1. Grattis gumman, vad skönt! :)

    Du är så himla gullig gumman som vill köpa en klocka till mig i present :) Tack! Jag var inne på guldfynd på Marieberg idag, men efter en kvarts väntan gav jag upp, det var den segaste damen i kassan som jag någonsin varit med om, ever.

    Jag tittde iaf på klockorna och fastnade för Artnr: 8135360. Silvriga med svart bakgrund (samma som den guldiga du bloggade om, men i silver).

    Men hur är klockorna i storlek? Har ju ganska smala handleder?

    Puss

    SvaraRadera