onsdag 24 juni 2009

Tortyr

Humöret har inte varit på topp idag. Kort sagt. Förklaringen? PMS mina vänner. That's why. Nu är det ju så att jag på grund av mina minipiller inte har mens så värstans ofta, men när jag väl har det, oh herre. Har känt mig spyfärdig och haft magvärk hela förmiddagen. Vissa kunder har nära på retat gallfeber på mig, men jag har hållt god min och låtsats som ingenting. Funkade riktigt bra faktiskt.

På hemvägen har jag pratat med Maria, som är en av de bästa människorna som finns. På fredagkväll kommer hon hit och förgyller mig tillvaro. Det kommer bli grymt!

Nu ska jag ut på promenad. Jag har nämligen lovat mig själv att promenera 30 min (minst) varje dag. Detta har jag gjort sedan i söndags (fjärde dagen nu, alltså, alltid en början!). Har gjort det innan jobbet (klockan sju, härligt) de andra dagarna men i morse kunde jag inte komma upp. Så bye for now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar