lördag 13 juni 2009

Suck it up

Jag är inte på topp idag. Vi kan väl sammanfatta det så. Känns som att kroppen tog rejält med stryk av gårdagens allergichock. Idag har jag inventerat i nio timmar, och har ont i varje millimeter av min kropp. Andingen är inte helt bra, och hjärtat slår en aning snabbt. Har påbörjat en kur av Betapred som ska pågå i fem dagar, detta kommer förhoppningsvis göra att jag slipper att andningssvårigheterna kommer tillbaka inom en vecka. För om de gör det, måste jag åka in till akuten direkt. Troligtvis kommer jag spendera några extra dagar hos föräldrarna, eftersom det känns lite obehagligt att vara ensam om det nu skulle inträffa igen.

Inventeringen var mest skit idag. Jag var nära till tårarna emellanåt, jag blev bara trött på allt och alla och framför allt det faktum att jag ofta får skit av chefen för saker jag inte ens gjort. Allt med vad som hände igår, oron och paniken, och hur jag mår fysiskt gjorde att jag har tagit allt mer personligt, tror jag. Jag ska försöka lyda hjärtats råd att försöka se på saker mer positivt. Eller bara att suck it up, liksom.

1 kommentar:

  1. Oj va billig klockan var. Trodde den skulle kosta ett par hundralappar mera i alla fall :) Kanske ska investera i en sådan trots allt, är inte direkt en klockmänniska, men det kan ha att göra med att jag inte har haft någon :P haha

    SvaraRadera