måndag 22 augusti 2011

Karlek och framtid

Ikvall sitter jag pa jobbet, och hoppas att tiden ska ga himla fort, sa att klockan bli 21 nagon gang.  Imorse sag jag pa Sex and the city-filmen, for forsta gangen. Jag vet! Jag ar hopplost efter. Det har ju redan kommit en tvaa till den filmen for lange sedan. Hur som, den gav mig lite tankar. Typ, det har med brollopet. Det ska vara varldens storsta grej, nar det galler allt liksom, men det viktiga ar ju att det ar jag och min man som star dar tillsammans och lovar varandra karlek och en framtid tillsammans. Man far inte glomma bort anledningen till brollopet, mitt i all planering.

2 kommentarer:

  1. Vill tipsa om två böccker att inspireras inför bröllopet.

    http://www.adlibris.com/se/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=Tina+Gustafsson&title=Tina+Gustafsson&fromproduct=False

    SvaraRadera