torsdag 11 augusti 2011

Oh, what a wonderful day

Igar var ju en mindre bra dag. Den startade med att det blaste storm nar jag gick till jobbet, vilket narmast kan beskrivas som att bli sandblastrad i ansiktet. Nice. Val pa jobbet fick jag panik nar ett efterlangtat brev antligen nadde mina foraldrar. Brevet innebar att vissa papper maste vara inne pa uni imorgon. Mission impossible. Jag mailade bade den ena och den andra, men eftersom folk har semester sa forsvarades det hela lite extra. Much appreciated. Verkligen. Men hur som haver, sa fick jag till slut ett bra besked och min valbefinnande har pa Irland ar forhoppningsvis sakrat. Pa vagen hem sedan blaste det storm igen, men den har gangen var regn med i ekvationen ocksa. Tyvarr fungerar inte paraply och storm sa bra ihop, sa paraplyet gick sonder samtidigt som mina glasogon flog av. For real.

1 kommentar: