söndag 21 augusti 2011

Recap

Okej, som ni såg så är min musiksmak, eh, ganska delad. Jag gillar lite av allt liksom. Kände att en liten förklaring (ursäkt?) var på plats. Men hursom, här är helgen i några bilder och lite text.

 I fredags var vi båda för trötta för att orka laga mat, och beställde pizza från Dominos. Yum. Här i Dublin är ju Paulie's pizza det bästa pizzastället ever, men ska det vara hämtpizza skulle jag nog säga att Dominos är det bästa. Varje gång får man med en garlic and herb dipp, oh heaven.

 I lördags promenerade vi in till stan, på vägen stannade vi på Google för att Daniel skulle skriva ut några grejer till ett stipendium som jag ska söka. Sedan gick vi lite på stan, handlade mat på Dunnes och tog en taxi hem. När vi kom hem så lagade vi pannkakor, och åt med färska jordgubbar och blåbär. Det var mer än lovligt gott.

Idag har jag varit på stan och ätit lunch med Emelie, vi åt på Bewleys på Grafton street, sedan gick vi i lite affärer. Sedan promenerade jag till Cineworld och mötte upp Daniel och Jacob. Vi tittade på The rise of the planet of the apes, eller vad den nu heter, förvånasvärt bra tyckte jag, förvånasvärt sämre tyckte killarna. Det var nog bristen på action som gjorde det för oss alla tre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar