tisdag 2 augusti 2011

Kvallsjobb

Ah. Jag jobbar kvall igen. Det har jobbet ar inte gjort for mig egentligen. Det ar ju ganska saljorienterat, och jag ar mer kundserviceorienterad an salj for sure. Allt ska matas i siffror, och man pratar conversion rates, talk time och gud vet vad. Och schemat. Alltsa. Jag fick ju intrycket av att man skulle fa ett ganska regelbundet schema, men undantag for den sena dag man jobbar per vecka. Men, eh, inte riktigt. Tider blandas hej vilt, och trots att jag bett om att fa borja tidigt med undantag for den sena dagen i veckan, sa har jag i princip jobbat sent fyra dagar av de sex senaste. I torsdags jobbar jag 13-21, fredags 11-19, ledig lordag, sondag 9-17, mandag 11-19 och idag 13-21. Not really what I signed up for. Men, what to do liksom?

Igar kollade jag och Daniel upp stipendier och grejer, sa typ imorgon ar det dags att borja skriva tiggarbrev dar jag maste skriva hur fantastisk jag ar. Perfekt. Sa, det finns ett ljus i slutet pa tunneln, och det ar inte sa lang tid kvar innan jag ar dar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar