fredag 25 mars 2011

What to do?

Igår mötte jag Daniel efter att han slutat för dagen, och vi promenerade in till stan och fixade ett irländskt nummer till mobilen, kollade lite på jackor (tror att jag har hittat en jag vill ha, men den kommer väl förstås vara slut imorgon) och sedan promenerade vi till en annan Daniel som är från Portugal. Hos Daniel åt vi thaimat och tittade på Forgetting Sarah Marshall tillsammans med en holländare, och ett gäng japaner och en korean. Och alltså, det går inte att beskriva de här japanerna alltså. Herregud, vad jag skrattade och fnissade (med dem förstås, inte åt dem, eller okej ibland faktiskt lite åt dem). De var, eh, vad ska jag säga... lite speciella. Det första de gjorde när vi kom in i lägenheten som den andra Daniel delar med två andra, var att gå in rumskamratens rum och börja kolla i lådor, kasta runt med en discoboll som låg i ett hörn och typ känna på allting. Well, what do you say? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar