fredag 17 juni 2011

Lite sol, tack?

Idag är det min näst sista dag på HP. Ah, så skönt att det strax är slut! jag är tacksam för de nya vänner jag träffat, men det har varit en seg tid att jobba här med väldigt tidiga morgnar (upp vid 5) och i princip ingenting att gör när jag väl kommit hit. Inte helt värt gnället tycker jag, så jag har skaffat mig ett nytt jobb där jag börjar den 4 juli. Innan dess har jag lite semester, och på tisdag åker jag och Daniel till Gran Canaria i en vecka. Min arma bleka kropp är i stort behov av sol, eftersom det inte är mycket av den varan på den gröna ön. Att sola solarium här kostar ju en halv förmögenhet, så det har inte blivit något sådant för min del under mina månader här.

Ikväll ska vi på Google Garden Party, det ska vara som en stor BBQfest i en av parkerna, för Googlare och deras nära och kära, så efter jobbet möter jag upp Daniel drar direkt dit. Det kommer bli toppen! Nu hoppas vi och ber om att vädret skärper till sig och ger oss lite solsken ikväll. Uppehåll kan det i alla fall bjuda på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar