onsdag 29 juni 2011

Mismatch


Idag tog jag efter några om och men (fick vända tre gånger innan jag hade med mig allt jag behövde) en promenad till posten för att hämta ut mitt paket från ELF. Jag och mamma lade en beställning från ELF för någon vecka sedan, och jag beställde nagellack, rouge, eyeliner och ögonskuggsprimer, och med på köpet fick vi 10 st eye shadow quads. Yay! Jag ska kika mer imorgon på vad vi fick för färger, tycker bra om deras quads faktiskt, färgen sitter bra (i alla fall med primer under).

Från postkontoret knallade jag sedan vidare in mot stan för att köpa nya handdukar (mismatch is the shit, right?). På vägen in lös solen, och det var varmt och skönt, men när jag började närma mig O'Connell street så började det givetvis ösregna. En halvtimme senare när jag handlat handdukar på Pennys, så sken solen igen. Men, när jag promenerade mot Google för att möta Daniel så började det regna igen. Perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar