onsdag 28 september 2011

Crackbird


Igår åt jag och Karin middag på Crackbird. Kycklingspett, potatissallad, olika såser och lemonad. Yum! Coolt ställe som tydligen flyttar runt lite, och stänger då och då. Det var en sjukt nice kväll, det var varmt hela dagen igår (och idag med! YAY!), efter middagen promenerade vi runt lite på Trinity campus. Mys. Våra hårt arbetande Googlemän var självklart på Google och gjorde vad de nu gör. Hehe.

Nu ska jag pallra mig iväg till Trinity för att låna några böcker. Det kommer bli ett litet äventyr, det är ju inte bara ett bibliotek man kan gå på här nämligen, plus att jag inte vet vart i byggnaderna man lånar, eller vart böckerna finns. Risk för att jag snurrar bort mig är övervägande, men det ska nog lösa sig till det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar