tisdag 20 november 2007

Om jag säger så här

Det blev inget pluggande i söndags, en liten liten gnutta bara. Illa, Sara. Idag är jag sjuk, så jag får väl försöka ta mig i kragen och plugga lite nu mellan alla svettningar och frysningar. Läste i alla fall klart ungdomsboken Anarkai av Per Nilsson. Bra, och väldigt oväntat slut. Jag känner att jag ska passa på att läsa lite ungdomsböcker då och då när jag har tid och hålla mig lite uppdaterad gällande dessa sorts böcker.

Igår var jag på praktik. Fick följa med sexorna på bio. Rosa the movie. Inte riktigt min stil av film, men ett skönt avbrott. Sedan hade jag en liten bit av min lektion. Vilket inte gick så himla bra. Det tog superlänge att få tyst på dem. Helt galet. När man hade sagt till en grupp att vara tysta, och de blev tysta gick man och sa till en annan grupp och så blev de tysta och då började den första gruppen prata igen, och så fortsatte det. Tragiskt. Måste komma på någon bra metod att få dem att vara tysta...

Efter praktiken följde jag med Jonatan till tatueringsstället, och han beställde tid. Det ska bli två kinesiska tecken som tillsammans betyder balans. Det blir nog väldigt fint, och kommer nog göra väldigt ont.

Nu ska jag ringa mamma och be om lite medkänsla, eller snarare tyck-synd-om-mig-mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar