onsdag 28 november 2007

Well, well, well

Allt kommer över mig nu. Förbannat mycket att plugga. Något så fruktansvärt. Men, jag får skylla mig själv. Sämsta lektionen jag haft idag i sexan. Gick fullständigt åt helvete. Nu ska jag skriva om den också. Bra. Superbra. Det var verkligen en lektion som fick det att kännas som att det bara är att ge upp.

Glansen har gått prima. Har till och med drömt om innehållet i alla smycken. Pilgrim: kirurgiskt stål som botten, och sedan antingen patinerat silver eller förgyllt med 22 karats guld. How about that?! I know my shit. Well, ja, typ i alla fall. Det kommer nog gå bra det här. Har haft rollspel med Dragana för att jag ska öva mig :) Superbra.

Veckan ser ut som följande:
Torsdag: VFU; Lektion med sexan (SISTA!), jobba på biblioteket, plugga
Fredag: VFU, jobba på Glansen, plugga
Lördag: Jobba på Glansen, plugga, förmodligen gå ut med Jonatan och hans kompisar
Söndag: Jobba på Glansen, plugga och fira Jonatan hemma hos hans mamma, plugga

Oh my. Plugg varje frickin' dag! Dessutom jobb varje dag. Pengar, pengar, pengar. Att jag är så materialistisk?

Plus. Jag ska jobba på julafton. PÅ JULAFTON?! Till klockan 14, sedan blir det att rusa till bilen och åka med resten av familjen till mormor och morfar. Spännande att se hur många som handlar på julafton. Är folk verkligen så sega med att köpa julklappar?

Ska strax åka till Täby C och träffa Jonatan. Ska hinna plugga lite innan också.


Min stressnivå? HÖG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar