måndag 3 december 2007

Backstreet boys

Sitter vid Jonatans dator nu istället. Lyssnar på Backstreet boys i tron om att de på något sätt ska kunna lugna mig. Det går sådär, om jag säger så. Jag fattar inte hur jag ska hinna skriva uppsatserna. Jag försöker komma på vad jag ska skriva, men det är helt blankt i huvudet på mig = inte godkänt. Jag orkar inte ha fler omtentor. Det hinns liksom inte heller med. Dum tidpunkt att skaffa sig ett nytt extrajobb måste jag erkänna. Ska jobba kl 15 idag, och nu är klockan typ halv ett. Inte lång tid kvar alltså, och det enda jag gjort är att läsa den novellen som jag ska analysera. BRA?! HELL NO!

Well, helgen var ju lite kul ibland i alla fall. Kan sammanfattas enligt nedan:
Antal dagar jobbat: 2
Antal betalande kunder: Inte många
Antal gånger Christoffer på snudd körde ner ett staket: 1
Antal minuter vi satt hemma hos Christoffer och väntade på att Adde skulle duscha: 50
Antal killar hemma hos Oskar: 4
Antal glas Bacardi razz blandat med sockerdricka som intogs hos Oskar: 3
Antal tjejer: 1 (jag)
Antal minuter vi var inne på något uteställe: 0
Antal pepparkakor med blåmögelost: 6 (minst)
Antal muggar glögg: 0
Antal glas saft: 2
Antal tankar om psykbryt på grund av inget pluggande: 100000

Nu kommer Jonatans mormor och lämnar tårtan till ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar