onsdag 12 december 2007

Fadder

Jag har anmält mig till SU's kår att jag kan tänka mig vara fadder åt en utbytesstudent. Det skulle vara intressant och antagligen väldigt skoj. Jag tycker om att träffa människor från andra länder.

På fredag är det tanktömning på LHS, jag ska jobba dagen efter, men strunt samma för det är den sista kårfesten i LHS's lokaler. Trist tycker jag.

Jag och Jonatan har blivit bjudna på Nyårsfest. Attans så skoj. Finklädd ska man tydligen vara också, måste alltså köpa något att ha på mig för pengarna som är obefintliga.

Om tre timmar börjar jag jobba. Hoppas att det kommer folk idag, nu är ju julen ändå väldigt nära... Jag som till och med ska jobba på julafton. Oh my.

Ämnet J's familj har diskuterats i timmar. Hur kan någon göra en sådan sak? Min pappa sa: Den mest disfunktionella familj han någonsin sett.

J. Vi älskar dig. Jag och min familj. Du är en av oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar