tisdag 4 december 2007

Datorsladden

Den ligger i arbetslagsrummet på Berga. Hur kunde jag glömma den där? Jag kan inte förstå att jag glömmer allt, gång på gång. Stressyndrom? Eller börjar jag bara bli gammal?


Nu ska jag skriva på didaktikuppsatsen. Kom på igår kväll vad den ska handla om, något sent påtänkt, men nåväl. Jag ska börja i alla fall. Applåder för det. Johanna skickade in sin uppsats i Litterär textanalys igår, så hon ska maila den till mig så jag får lite inspiration. Väldigt väldigt snällt!

Igår gick det åt helvete ett tag på jobbet, men jag lyckades ordna upp det med hjälp av mattekunskaper. Som tur var kom Emelie och hämtade mig, och lugnade ner mig lite. Sedan åt vi tårta. White lady. Väldigt gott.

Nu måste jag tyvärr plugga. Lyssnar på NRJ på hög volym. Jag tycker om sådan musik, särskillt när jag pluggar. Den hejar liksom på.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar